Glossary tooltip block

%title% %summary%
Tooltip text

יצירת מערכת יחסים עם קהל היעד שלכם

 

רשת חברתית היא קודם כל דרך ליצור קשרים ומערכות יחסים. רק אחרי שיצרתם מערכת יחסים עם קהל היעד שלכם באמצעות הרשת, תוכלו להשתמש בה למטרות שיווקיות.

 

עליון

עבדו לפי חוק ה- 80/20 -  80% מהתוכן שתפרסמו צריך להיות מעניין ומועיל, ורק 20% מכירתי. אם תפרסמו כל הזמן רק מבצעים או מוצרים למכירה, הלקוחות מהר מאוד יאבדו עניין.

 

תחתון

 

 

איך לייצר קשר עם לקוחות?

קהל היעד ברשתות החברתיות מתחלק ל -3 סוגים של לקוחות. הלקוח שלא מכיר אתכם, הלקוח שמכיר אתכם אבל עדיין מתלבט והלקוח שהחליט. דאגו לגיוון בעמוד שלכם, כך שכל לקוח יפגוש תוכן שמתאים לשלב שבו הוא נמצא.

 

1. שיווק ללקוח שלא מכיר אתכם:

עבור לקוחות מהסוג הזה, יש לייצר מודעות למוצר ולשתף תוכן מועיל ומלמד.

איך לעשות זאת? תוכלו, למשל, להציג סקירה של מגמות שוק בתחום בו פועל העסק שלכם. יש לכם עסק לעיצוב פנים? כתבו על 10 הצבעים שיכניסו חיים חדשים לסלון שלכם. העסק שלכם הוא שירות תיקונים למוצרים חשמליים? שתפו ב- 5 דגמים מומלצים של מכונות כביסה.

 

עליון

בססו קשר ישיר עם הלקוחות על ידי מענה מהיר ואמין לתגובות ושאלות שלהם במסגרת הפוסטים שלכם.

 

תחתון

 

 

2. שיווק ללקוח שמכיר אתכם אבל עדיין מתלבט:

עבור לקוחות מהסוג הזה, יש לייצר תוכן שנותן במה למקצועיות שלכם.

איך לעשות זאת? תוכלו, למשל, לשתף בחוויה מקצועית מעולם התוכן שלכם. יש לכם עסק לגינון? שתפו בתמונה של גינה פרי עבודתכם. אתם סוכני נדל"ן ועזרתם למשפחה למצוא את בית החלומות שלהם? שתפו זאת עם הקהילה שבעמוד העסקי שלכם. ניתן להסתפק בתמונה עם כותרת או להוסיף גם סיפור קצר על התהליך או הקשיים שהיו בדרך.

 

עליון

פרסמו תוכן חדש 3-4 פעמים בשבוע לפחות. נסו לפרסם בשעות שונות, ואתרו את השעות בהן קהל היעד שלכם מגיב הכי טוב.

 

תחתון

 

 

3. שיווק ללקוח שהחליט:

כשמדובר בלקוחות מהסוג הזה, מומלץ לכוון לקידום המכירה. זכרו, גם כאן חשוב להעניק ערך מוסף ולא להסתפק בפרסום מבצע או הצעה לרכישה.

איך לעשות זאת? הודיעו על הזדמנות נקודתית לרכישה, כגון מבצע או כנס שאתם מארגנים. עודדו את הקהל שלכם ליצור אתכם קשר או להשאיר פרטים. כך למשל, אם את מורה לגיטרה, צלמי שיעור ראשון על אקורדים והזמיני את הלקוחות ליצור איתך קשר לשיעור ניסיון במחיר מוזל. אם אתה מאמן אישי, זו הזדמנות להמליץ לקהל שלך על תרגיל חדש ולהזמין אותם להשאיר פרטים לתיאום פגישת ייעוץ.