Glossary tooltip block

%title% %summary%
Tooltip text

תשלום

הצלחת התשלום – מה אחוזי העסקאות שנכשלו לנו? דוח שחשוב לבקש מחברת הסליקה.

הניסיון מראה שככל שתהליך התשלום מהיר פשוט וברור אחוזי ההמרה עולים. 

 

הצ'ק ליסט שלי לדף תשלום:

  • יש אפשרות לשלם באשראי (כל אשראי).
  • יש אפשרות לשלם בביט.
  • הדף משדר אמון, מדגיש אפשרות החזרה.
  • בדף התשלום ישנו כפתור לפתיחת צ'אט עם נציג האתר.
  • במידה ואנו מוכרים לחו"ל מומלץ לעבוד עם ספקי תשלומים בארץ היעד אשר יכולים לסלוק גם ארנקים דיגטלים של Google ,Apple ,Amazon וכו'.

 

שאלות שיש לשאול על שלב התשלום:

1. האם אנחנו מכירים את אחוזי כישלונות העסקאות ?זאת אומרת האם אנחנו יודעים כל חודש כמה לקוחות ניסו לשלם ולא הצליחו ומה הסיבה (למשל סוג כרטיס אשראי שאנחנו לא מכבדים).

2. מהי עמלת הסליקה שלנו ומתי בפעם האחרונה ביקשנו להוזיל אותה?

3. כמה לקוחות הגיעו לדף התשלום ולא השלימו עסקה מכל סיבה שהיא?

4. מה קורה כאשר לקוח מקבל סירוב מחברת האשראי? האם הוא מקבל את סוג הבעיה (למשל "טעות בהקלדת CVV" או שמקבל רק הודעת שגיאה גנרית). 

5. האם ללקוח שלא השלים עסקה יוצא אימייל אוטומטי?

6. האם אנחנו יוצרים קשר בצורה יזומה  ללקוח שלא השלים (למשל טלפוני /ווצאפ)?

7. אם אנחנו מוכרים לחו"ל האם אנחנו סולקים עם הסולק הישראלי שלנו או משתמשים בפתרון זול יותר ושמכבד יותר כרטיסי אשראי בין לאומיים?

8. כמה אפשרויות לתשלומים אנחנו מאפשרים בדף הסליקה.