Glossary tooltip block

%title% %summary%
Tooltip text

מתאימים את שירותי התקשורת לצרכי הבית

 

ספקיות התקשורת מציעות מגוון שירותים, כמו חבילות ערוצים שונות, פתיחת תכנים לכמה פלטפורמות (לצפייה בטלפון הנייד, בטלוויזיה ובמחשב), מספר ממירים לבחירתכם, מכשירים סלולריים שונים המותאמים לצרכים שונים, קו טלפון נייח, VOD ועוד. כדי להחליט אילו שירותי תקשורת יהיו לכם בבית, ערכו קודם כל בירור צרכים עם בני הבית הכולל שתי שאלות:

 

1. אילו שירותים אנחנו צריכים?

אפיינו את הצרכים הדרושים לכם להתנהלות היומיומית – בדקו למשל האם אתם צופים הרבה בטלוויזיה, את מספר הטלוויזיות שיש לכם בבית, האם בני הבית צורכים ערוצים של ילדים או ערוצי ספורט, האם אתם מעדיפים להשתמש בטלפון קווי או סלולרי, האם חשובה לכם האפשרות להזמנת תכנים בVOD- וכיו"ב.

 

2. אילו מאפיינים חשובים לנו לגבי אותם שירותים?

לדוגמה - האם חשובה לכם מהירות האינטרנט? האם חשוב לכם לצפות בסרטים באיכות HD או שאתם מסתפקים באיכות צפייה רגילה?

 

מיפוי הצרכים יסייע לכם לרכוש את השירותים הדרושים לכם, מבלי להתפתות לרכישת שירותים שאתם לא באמת צריכים.

 

עליון

אוהבים לצפות בטלוויזיה? שקלו לרכוש סטרימר (מזרים מדיה לטלוויזיה) או ספקי מדיה אחרים כדי לצפות במגוון תכנים באיכות טובה. סטרימר יתחבר לרשת ה- wifi שלכם ודרכו תוכלו לצפות בתכנים דיגיטליים מהרשת, מהמחשב או מהטלפון, או בתכנים של ספק תוכן לבחירתכם. מינוי חודשי לספק תוכן יעלה פחות ממינוי לחברות הכבלים.

 

תחתון