Glossary tooltip block

%title% %summary%

השקעה בחוויית משתמש תגדיל לכם את המכירות ברשת

ככל שחווית המשתמש תהיה נעימה ומניעה לרכישה אצל הלקוח, כך יגדלו המכירות

 

 

בעולם שופע ותחרותי, המציע אפשרויות קנייה מגוונות, עליכם לוודא כי האתר שלכם מספק חוויית משתמש מהנה, נוחה, ידידותית ומהירה, החל מרגע כניסת הגולש לאתר ועד לשלב רכישת המוצר או השירות ואף לאחריו. ככל שחוויית המשתמש באתר שלכם טובה יותר, גדל הסיכוי שהגולשים יעדיפו אותו על פני אתרים אחרים, ויבחרו לבצע בו רכישות חוזרות. ריכזנו עבורכם 7 טיפים לשדרוג חוויית המשתמש באתר שלכם.

 

1. ודאו שהאתר מתאים למכשירים סלולריים

יותר ויותר אנשים משתמשים במכשיר הסלולרי או בטאבלט לקניות באינטרנט. יכולתו של האתר להתאים עצמו לסוג המכשיר הרלוונטי תאפשר חוויית קנייה נוחה. לכן, חשוב שהאתר שלכם יהיה רספונסיבי  - כלומר, שיתאים את עצמו לגדלי מסך שונים, ויפעל בצורה תקינה על כל מכשיר סלולרי חכם או טאבלט. בדקו שכל חלקי האתר, הגרפיקה והתמונות בו מוצגים היטב, ושהטקסט קריא במכשירים הנפוצים בשוק.

 

בקשו מחברים שמחזיקים מכשירים סלולריים מסוגים שונים לחוות דעה על השימוש באתר דרך המכשיר שלהם.

זזז

 

 

2. ודאו שהחיפוש באתר נוח, יעיל ומהיר

כדי לאפשר ללקוחות שלכם להגיע מהר ובקלות למוצר שאותו הם מחפשים, ודאו שפונקציית החיפוש שלכם באתר עובדת היטב, משלימה עצמאית שמות של מוצרים ומאפשרת לחפש מוצרים לפי קטגוריות, רמות מחירים, מבצעים ומוצרים חדשים בשוק. אם האתר שלכם ידע להציע ללקוח מוצרים משלימים בהמשך לפריט שאותו רכש, תוכלו להגדיל את סל הקנייה שלו.

 

חלוקה נוחה ואינטואיטיבית של המוצרים לקטגוריות חיפוש תאפשר ללקוח למצוא בקלות את המוצר שבו הוא מעוניין.זזז

 

 

3. הציגו חוות דעת של לקוחות על מוצרים

לקוחות רבים מעוניינים לדעת אילו מוצרים אנשים אחרים אוהבים. תוכלו להציע קטגוריה של "המוצרים הכי נמכרים" כדי לשקף לגולשים מהם המוצרים החזקים אצלכם. אם תבחרו להציג באתר ובפלטפורמות החברתיות תמונות או מכתבי המלצה של לקוחות, תעוררו בקרב הגולשים תחושה שאתם עסק שמייצר שביעות רצון בקרב לקוחותיו.

 

עקבו אחר חוות הדעת של הקונים שלכם בפלטפורמות החברתיות כדי לאתר מקרים של חוות דעת שליליות, לבדוק אותם, ובמידת הצורך גם להגיב בהתאם.זזז

 

 

4. העניקו ללקוחות בחנות האינטרנט סיבה לקנות דווקא אצלכם

בעידן בו את רוב המוצרים ניתן למצוא בתחרות גדולה במקומות אחרים, שקלו להציע ללקוחותיכם ערך מוסף שממנו יוכלו ליהנות רק אצלכם, כגון מבצעים מיוחדים והטבות ברכישת מוצרים ללקוחות חדשים וחוזרים. כמו כן נצלו אירועים מיוחדים לאורך השנה, כמו חגים, כדי לשלוח ללקוחותיכם קופון, לצרף מתנה לקנייה או לתת להם הטבה מיוחדת.

 

הנחה לקנייה הבאה, מתנה ביום הולדת או מייל אישי ללקוחות שלכם יעשו את ההבדל ביניכם לבין חנות אחרת.זזז

 

 

5. ודאו שתהליך הקנייה פשוט וחכם

גולשי האתר שלכם יעריכו תהליך קנייה ותשלום פשוט שלא יגזול מהם זמן רב. נסו לצמצם את השלבים בדרך לתשלום, ולבנות אותו בצורה פשוטה ככל האפשר. כך תקטינו את הסיכוי שגולשים יינטשו את עגלת הקניות באמצע. לצד ההרשמה לאתר, הציעו גם אפשרות של קנייה כאורח, כדי לקצר את התהליך למי שאינו מעוניין להירשם.

 

לקוחות אוהבים מגוון אפשרויות משלוח ותשלום. ודאו כי האפשרויות שהאתר שלכם מציע מתאימות וכדאיות לכם.זזז

 

 

6. צרו אמון בקרב הגולשים על ידי קנייה מאובטחת

בעידן בו פריצות לאתרי אינטרנט וגניבת מידע מתרחשות כל יום, חשוב שהאתר שלכם יעמוד בסטנדרטים גבוהים של אבטחת מידע. ודאו שהלקוחות שלכם משלמים בצורה מאובטחת ושקפו להם שהאתר מאובטח על ידי הטמעת לוגואים של חברות האשראי איתן אתם עובדים ותו תקן רלוונטי.

 

הבטחת השמירה על פרטיהם האישיים של הלקוחות היא בסיס לקנייה חוזרת.זזז

 

 

7. שפרו כל הזמן את חווית המשתמש באתר שלכם

עבודה על חווית משתמש היא לא פרויקט חד פעמי. בדקו את נתוני הגלישה באתר כדי להבין מהי תנועת הלקוחות בו: לאיזה עמודים הם גולשים, מהו אופן החיפוש שלהם, מתי הם נוטשים ועוד. ניתוח מתמיד של הנתונים יאפשר לכם להכיר את נקודות החוזק והחולשה של האתר שלכם, לכוונן בהתאם את חוויית המשתמש, ולהגדיל את המכירות והרווחים.

 

מה שעובד היום, לא בהכרח יעבוד מחר. בדקו כל הזמן איך ניתן לשפר את חוויית המשתמש.זזז