Breadcrumbs

הצהרת נגישות

הסדרי נגישות המרכז לצמיחה פיננסית

המרכז לצמיחה פיננסית, מבית בנק בפועלים,  נוקט את מירב המאמצים ומשקיע משאבים רבים על מנת לספק לכל לקוחותיו שירות שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם בעל מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.

 

הסדרי נגישות מבנים

סדנאות המרכז לצמיחה פיננסית מתקיימות בסניפים, באתרים ובמבנים מונגשים בלבד.

בקישור להלן ניתן לראות את כלל המידע בנוגע לסניפים הנגישים של בנק הפועלים.

 

שירות לקוחות נגיש

  • הדרכות עובדים לשירות נגיש  - מתקיימות הדרכות להכרת תחום הנגישות, יצירת מודעות בקרב העובדים והקניית כלים מעשיים למתן שירות נגיש.
     
  • אמצעים ליצירת קשר - קיימים מספר אמצעים ליצירת קשר:
    • פועלים בטלפון - 2407* או 03-6532407
    • פניה באמצעות טופס "צרו קשר" באתר

  

נגישות אתר האינטרנט

אתר אינטרנט נגיש הוא אתר המאפשר לאנשים עם מוגבלות ולאנשים מבוגרים לגלוש באותה רמה של יעילות והנאה ככל הגולשים. על-פי מחקר שנערך בשנת 2003 ע"י חברת מיקרוסופט, תכני אינטרנט נגישים יותר עשויים להיטיב עם אלו הנתקלים בקשיי שימוש באינטרנט, ששיעורם כ- 20 עד 25 אחוזים מהאוכלוסייה נתקלים בקשיי שימוש באינטרנט ועשויים להיטיב מתכני אינטרנט נגישים יותר.

 

המרכז לצמיחה פיננסית פועל למען שוויון הזדמנויות במרחב האינטרנטי לבעלי לקויות מגוונות ואנשים הנעזרים בטכנולוגיה מסייעת לשימוש במחשב.

 

מידע על נגישות האתר

  • אתר זה עומד בדרישות תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג 2013.
  • התאמות הנגישות בוצעו עפ"י המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.0 הבינלאומי.
  • הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור דפדפן פיירפוקס.
  • האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enter ו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.
  • מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלולרי.
  • לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנת NVDA  העדכנית ביותר.
  • אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות החברה כחלק ממחויבותנו לאפשר לכלל האוכלוסייה, כולל אנשים עם מוגבלות, ליהנות מהשירות הנגיש ביותר.
  • במקרה שנתקלת בבעיה או בתקלה כלשהי בנושא הנגישות, נשמח שתעדכן/י אותנו בכך, ואנו נעשה כל מאמץ לטפל בתקלה ולמצוא עבורך פתרון מתאים בהקדם האפשרי.

 

דרכי פניה לבקשות בנושא נגישות והצעות לשיפור

אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות החברה כחלק ממחויבותנו לאפשר לכלל האוכלוסייה, כולל אנשים עם מוגבלות, ליהנות מהשירות הנגיש ביותר.

במקרה שנתקלת בבעיה או בתקלה כלשהי בנושא הנגישות, נשמח שתעדכן/י אותנו בכך, ואנו נעשה כל מאמץ לטפל בתקלה ולמצוא עבורך פתרון מתאים בהקדם האפשרי.

כל בקשה להנגשה והתאמה של סדנה פרונטאלית תיעשה באמצעים ליצירת קשר המפורטים לעיל בהתראה של לפחות 10 ימים ממועד האירוע.

ליצירת קשר אנא לחצו כאן

 

פרטי רכז הנגישות בבנק הפועלים

שם: מריאנה מועלם - רכזת נגישות בבנק הפועלים

דואל: mailbox.negishut@poalim.co.il