Breadcrumbs

Submitted by matrixos on
paragraph_custom_widget
title
טיפים לטיפול בהתנגדויות
Image/File
S3_447_383.png (355.16 KB)
title
צרו קשר נעים עם הלקוח
body

ככל שתצליחו להתיידד עם הלקוח כבר בשלבי השיחה הראשוניים ולגרום לו לתפוס אתכם כאמינים, כך ירד הסיכוי שיתעוררו אצלו התנגדויות לרכישה, וגם אם יהיו כאלה, הוא ירגיש יותר בנוח לשתף אתכם בהן. 

כבר בתחילת השיחה, נסו ליצור קשר חיובי עם הלקוח, התעניינו בו במידה הנכונה והיו אדיבים. עם זאת, הקפידו להיות רגישים לשפת הגוף ולטון הדיבור שלו, כדי להבין האם מידת הקרבה מתאימה לו. 

Image/File
S3_328_383 _1.jpg (156.28 KB)
title
עזרו ללקוח להפריד בין ההתלבטויות
body

כדי שהלקוח יבצע רכישה, עליו לענות על שתי שאלות - האם הוא מעוניין במוצר, והאם הוא מוכן לשלם את המחיר שלו. אולם, חשיבה על שתי השאלות בו זמנית עלולה לבלבל אותו ולהקשות עליו לקבל החלטה. 

נסו לקבל מהלקוח מענה לכל שאלה בנפרד. בדקו איתו האם הוא בכלל מעוניין במוצר ורק אחר כך, עברו לשאלת המחיר. כך, גם אם הלקוח יביע התנגדות למחיר, בשלב זה כבר יהיה לו ביטחון בכך שהוא מעוניין במוצר והמשך המכירה יהיה פשוט יותר עבורכם. 

Image/File
S3_328_383 _2.jpg (92.08 KB)
title
שמרו על שיח נעים ומאפשר
body

במהלך השיח עם הלקוח, הקפידו שלא להתווכח איתו או לבטל את דעתו, גם אם אינכם מסכימים איתו. שיח כזה ירחיק אותו מכם, וגם את הזדמנות המכירה.  

אם הלקוח מבטא התנגדות למוצר או למחיר, או רוצה להתייעץ לפני ביצוע הרכישה, אל תתעמתו איתו וכבדו את החששות שלו. הימנעו מלומר משפטים כמו "המחיר בכלל לא יקר", או "על מה יש פה בכלל לחשוב?!". במקום זאת, הגיבו בנועם, הביעו הבנה ושאלו אותו שאלות כמו "מה הסיבה להתלבטות?" או "האם אתה צריך מידע נוסף?". 

Image/File
S3_328_383 _3.jpg (148.69 KB)
widget_type
קרוסלת תמונות