Breadcrumbs

Submitted by matrixos on
paragraph_custom_widget
title
טיפים לניהול שיחת מכירה מוצלחת
Image/File
S1_447_383.png (225.12 KB)
title
הקשיבו ללקוח
body

אם הלקוח ירגיש במהלך שיחת המכירה שאתם 'רואים' אותו ורוצים בטובתו, סביר שהוא יגלה פתיחות כלפיכם וכלפי המסרים שאתם מבקשים להעביר. 

תנו ללקוח מקום בשיח. הקשיבו לו, אפשרו לו להגיב ולשאול שאלות והגיבו בהתאם לדברים שהוא מעלה.

Image/File
S1_328_383_1.jpg (123.63 KB)
title
התאימו את סגנון השיח ללקוח
body

לאופן שבו אתם מנהלים את השיחה עם הלקוח יש השפעה גדולה על השאלה האם הוא יקנה אצלכם או לא. אם הוא ירגיש שאתם לא מובנים, לא סבלניים, מציפים אותו במידע מיותר או לא נותנים לו את המרחב שלו, הוא כנראה ינצל את ההזדמנות הראשונה לעזוב. 

התאימו את השפה שבה אתם משתמשים ללקוח שעומד מולכם ולמסר שאתם רוצים להעביר. היו ערניים לתגובות ולשפת הגוף שלו, דברו בגובה העיניים והעבירו לו רק את המידע שהוא צריך, לא פחות ולא יותר. 

Image/File
S1_328_383_2.jpg (143.58 KB)
title
הבליטו את יתרונות המוצר עבור הלקוח
body

אם הלקוח יבין איך המוצר שלכם יכול להביא תועלת עבורו ולתת מענה לצרכים ולרצונות שלו, יש יותר סיכוי שירצה לקנות אותו.
 
בשיחת המכירה, הדגישו את יתרונות המוצר, ספציפית עבור הלקוח המסוים שאיתו אתם מדברים. התמקדו בסיבה שבגללה הוא פנה אליכם והדגישו למה דווקא המוצר שלכם ייתן לו מענה מוצלח. 

Image/File
S1_328_383_3.jpg (143.01 KB)
title
אל תשדרו לחץ
body

אם הלקוח ירגיש שמופעל עליו 'מכבש לחצים' לקנות, הוא עלול להירתע מכך ולא להאמין למסרים שלכם. 

נהלו את שיחת המכירה בקור רוח, בחיוך ובנועם. אל תתנו ללקוח להרגיש שאתם חייבים למכור ואל תלחצו עליו לקנות את המוצר בכל מחיר. 

Image/File
S1_328_383_4.jpg (97.25 KB)
title
השאירו פתח להמשך
body

הסתיימה שיחת המכירה והלקוח החליט לא לקנות? אם תפעלו נכון, יש סיכוי שהוא יחזור אליכם. 

לפני שתיפרדו מהלקוח, יש מגוון פעולות שתוכלו לעשות כדי לעודד אותו לחזור. למשל: 

שאלו את הלקוח אם הוא מעוניין שתתקשרו אליו בעוד מספר ימים, לאחר שיחשוב על ההצעה.

בקשו את רשות הלקוח ליצור איתו קשר אם יגיע מוצר אחר שמתאים לו. 

צרפו את הלקוח לרשימת הדיוור של העסק. 

Image/File
S1_328_383_5.jpg (187.04 KB)
widget_type
קרוסלת תמונות