Breadcrumbs

Submitted by matrixos on
paragraph_custom_widget
title
דרכים עיקריות לבדל את העסק
Image/File
447_383_0.png (171.61 KB)
title
בידול באמצעות מוצר
body

שימו בקדמת הבמה את המאפיינים הייחודיים של המוצר שלכם, שמבדילים אותו ממוצרים דומים אחרים בשוק. מאפיינים אלה יכולים לעזור ללקוחות הפוטנציאליים שלכם לראות את המוצר באור ייחודי ולהעדיף אותו על פני המתחרים. הבידול של המוצר יכול להתבטא במאפיינים כמו גודל, אריזה, עיצוב, טכנולוגיה, או תכונה ייחודית אחרת שמעניקה יתרון למוצר. לדוגמה: סט מגבות שארוז בצורה של עוגת שכבות, או סמארטפון עם טכנולוגיה חדשה שמאפשרת צילום איכותי במיוחד. 

Image/File
328_383_1new_0.png (161.08 KB)
title
בידול באמצעות שירות
body

בידול מסוג זה מאפשר לבלוט בשוק באמצעות מתן שירות ייחודי או איכותי במיוחד. לדוגמה: זמינות בשעות לא שגרתיות, החלפה של מוצר עם שליח עד הבית. בידול כזה יתאים כשכל המוצרים בשוק דומים, או כאשר נבין שיש דרישה בשוק לשירות ייחודי. מפו את השלבים במסע שהלקוחות עוברים מרגע החשיפה למוצר, דרך הרכישה שלו וגם לאחריה. לאחר מכן, חשבו אילו שירותים עשויים לשפר את החוויה שלהם בכל אחד מהשלבים. 

Image/File
328_383_2new_0.png (152.5 KB)
title
בידול באמצעות מחיר נמוך
body

במקרה שבו כל המוצרים בשוק דומים ואין דרך משמעותית אחרת לבלוט על פני מתחרים אחרים, תוכלו להתבלט באמצעות הורדת המחיר, וכך למשוך אליכם לקוחות פוטנציאליים שירצו לקנות את המוצר במחיר הנמוך ביותר. בדקו מהו המחיר הנמוך ביותר שאליו אתם יכולים לרדת ועדיין לשמור על רווחיות. רק זכרו שלעומת סוגי בידול אחרים, זהו בידול שקל מאוד לחקות. אם המתחרים שלכם יורידו גם הם את מחיר המוצר, הם יבטלו את הבידול שיצרתם. 

Image/File
328_383_3new_0.png (133.63 KB)
title
בידול באמצעות מחיר גבוה
body

בבידול מסוג זה, נתמחר גבוה את המוצרים או השירות שלנו, מתוך מטרה למצב אותם כיוקרתיים ואיכותיים. עם זאת, חשוב לזכור שבידול באמצעות מחיר גבוה אינו מתאים לכל מוצר או שירות וגם לא לכל שוק. במקרים מסוימים, מהלך כזה עלול לגרום לכם להיתפס כ׳יקרנים׳ ולאו דווקא כאיכותיים. 

Image/File
328_383_4new_0.png (147.56 KB)
widget_type
קרוסלת תמונות