Breadcrumbs

Submitted by matrixos on
paragraph_custom_widget
title
דוגמאות לחוויית לקוח מוצלחת במיוחד
Image/File
447_383.png (214.43 KB)
title
יש בגד שיתאים לך בדיוק...
body

רוב אתרי חברות האופנה מזהים את סגנון הלבוש המועדף על חברי וחברות המועדון לפי היסטוריית הקנייה שלהם, ומציעים להם פריטים נוספים שהם עשויים לאהוב במחירי מבצע. איך זה תורם לחוויית הלקוח? השירות חוסך ללקוחות זמן בחיפוש פריטים בסגנון האהוב עליהם, ומאפשר להם ליהנות מהנחות. כך מתחזקת אצלם התחושה שמכירים אותם אישית ויודעים מה הם אוהבים, ממש כאילו היו בחנות וקיבלו שירות ממוכר או מוכרת אדיבים שמכירים אותם. 

Image/File
328_383_1new.png (179.53 KB)
title
לקצר את הדרך מהמטוס הביתה
body

בשדה התעופה קיים שירות המאפשר למי שנחתו מטיסה פנימית בארץ ולא שלחו תיקים בבטן המטוס, לעלות על אוטובוס שמחכה ליד מדרגות המטוס, ולנסוע ישירות לתחנת הרכבת בתל אביב. איך זה תורם לחוויית הלקוח? השירות מונע מהלקוחות את הצורך להיכנס לטרמינל ולחפש אחר אמצעי תחבורה, ומאפשר להם להגיע ישירות למוקד תחבורה מרכזי בתל אביב. בזכות השירות, הלקוחות חוסכים זמן ומקבלים תחושה שמתחשבים בצרכים שלהם ומשתדלים להקל עליהם. 

Image/File
328_383_2new.png (169.22 KB)
title
פגם במוצר? השליח בדרך
body

חלק מחברות האופנה מבצעות משלוחים ללקוחות, ומתחייבות שאם יתגלה פגם בפריט מסוים, הן ישלחו שליח נוסף עם פריט חדש, תוך 24 שעות מרגע קבלת התלונה. איך זה תורם לחוויית הלקוח? השירות מעניק ללקוחות תחושה שהחברה אחראית למוצרים שלה ומכבדת את הזמן שלהם, משום שהיא לא מטריחה אותם להגיע לחנות לצורך החלפת הפריט. כך נוצרת חוויית לקוח חיובית למרות הכלבהקשר זה, חשוב לזכור: תקלות עלולות לקרות – השאלה היא איך מטפלים בהן.

Image/File
328_383_3new.png (167.75 KB)
title
פילאטיס לאמא, בייביסיטר לתינוק
body

נשים בחופשת לידה נמצאות עם התינוק שלהן כמעט כל הזמן. כדי לאפשר להן לבוא לשיעורי פילאטיס בלי לשלם גם על בייביסיטר, חלק ממכוני הפילאטיס מציעים להן להיעזר בשירות בייביסיטר במהלך השיעור, ללא תוספת תשלום. איך זה תורם לחוויית הלקוח? הלקוחות מרגישות ש׳רואים אותן׳ ועושים מאמץ גדול לענות על הצרכים המדויקים שלהן, עד כדי שמציעים להן שירותים נלווים שאינם חלק מליבת העסק. 

Image/File
328_383_4new.png (144.51 KB)
title
עוד פינוק קטן בחופשה
body

מלונות מסוימים נוהגים לפנק את האורחים שלהם בכל יום, בשעות אחר הצהריים: הם מוזמנים להגיע ללובי המלון בשעה מסוימת וליהנות משתייה ונשנושים. השירות ניתן בחינם כחלק מהשהות במלון. איך זה תורם לחוויית הלקוח? העובדה שמדובר בשירות "אקסטרה", החורג משירותי הלינה של המלון וניתן ללקוחות ללא תוספת תשלום, מייצרת אצלם תחושה שמשקיעים בהם מעל ומעבר. 

Image/File
328_383_5new.png (138.4 KB)
widget_type
קרוסלת תמונות