Breadcrumbs

Submitted by matrixos on
paragraph_custom_widget
title
מיתוסים על שיווק דיגיטלי שצריך להפריך
Image/File
447_383_4.png (264.39 KB)
title
"לפרסם באינטרנט זה לזרוק כסף"
body

אולי יותר מכל אמצעי פרסום אחר, האינטרנט מאפשר מגוון פתרונות שיווקיים שיכולים להתאים לכל תקציב: השקעה בשטחי פרסום באתרים קיימים, קידום ממומן או פרסום ללא תשלום ברשתות חברתיות. 

Image/File
328_383_New.png (109.86 KB)
title
"זה לא מתאים לסוג העסק שלי"
body

שיווק דיגיטלי מתאים (כמעט) לכולם. לדוגמה, חנות קמעונאית קטנה או עצמאי המציע שירות תיקונים, יכולים בעזרת שיווק דיגיטלי להגיע לקהלים חדשים, בסביבתם הקרובה או הרחוקה. לכל אחד מהעסקים הללו יתאימו כלים שונים של שיווק דיגיטלי. 

Image/File
328_383_2_3.png (179.45 KB)
title
"זה לא מתאים לקהל היעד שלי"
body

השיווק הדיגיטלי מאפשר להתאים את המסרים הפרסומיים והצעות המכר שלכם כמעט לכל קהל יעד. 

מהו הגיל הממוצע של קהל היעד? באילו אזורים גיאוגרפיים הוא נמצא? באילו קבוצות הוא חבר ברשתות החברתיות? התשובות לשאלות האלה יאפשרו לכם להגיע בצורה המדויקת ביותר לקהל היעד שלכם. 
 

Image/File
328_383_3_3.png (180.53 KB)
title
"זה לא באמת עובד"
body

שיווק דיגיטלי, בדומה לשיווק בכל אמצעי אחר, דורש ידע וניסיון רלוונטיים. 

בנוסף, גם כשמדובר בקמפיין פרסום דיגיטלי, יש לבנות אסטרטגיה שיווקית שמגדירה את קהל היעד, מתאימה לו את הצעת המכר, ומנסחת מסר פרסומי שמבדל אתכם מהמתחרים שלכם. 

אחד היתרונות המובהקים של השיווק הדיגיטלי הוא האפשרות לדעת כמעט בזמן אמת אם האסטרטגיה שלכם מצליחה או שצריך לשנות כיוון. 
 

Image/File
328_383_4_2.png (168.89 KB)
widget_type
קרוסלת תמונות