Breadcrumbs

Submitted by matrixos on
paragraph_custom_widget
title
שיטות לתמחור מוצרים
title
שיטת Cost Plus
body

או בעברית: "שיטת העלות". בשיטה זו מתייחסים לכלל עלויות הייצור, בתוספת הרווח הרצוי. כך תוכלו לקבוע רווח קבוע כאחוז מסוים מעלות המוצר או כערך כספי. שיטה זו משמשת לעיתים בפרויקטים שבהם לא יודעים לאמוד במדויק את עלות השירות או המוצר, אך רוצים לשמור על אחוז רווחיות קבוע. 

title
תמחור מבוסס שוק
body

בשיטה זו מתמחרים את המוצרים בהתאם למחירים המוצעים בשוק. הרעיון הוא להציע מחיר דומה או שונה למחיר שמציעים המתחרים, תוך הדגשת יתרון המוצר או השירות שלכם. לרוב משתמשים בשיטת תמחור זו כשקיימת בשוק תחרות מחירים עזה ורמת בידול המוצר נמוכה. 

title
שיטת הערך הנתפס
body

בשיטה זו התמחור ייקבע בהתאם לתפיסת הצרכן את ערך המוצר או השירות. כך למשל, לקוחות עשויים לשלם מחיר גבוה תמורת מוצר של מותג מסוים, משום שבעיניהם המותג הוא בעל ערך בפני עצמו ונחשב לאיכותי או יוקרתי. לרוב משתמשים בשיטת תמחור זו כאשר יש מגוון רחב של מוצרים זהים או דומים והעלות שלהם לא לגמרי ידועה לציבור הרחב.

widget_type
קרוסלת תמונות