נתונים כמו מספרי טלפון, כתובת הבית, כתובת אימייל, תאריכי ימי הולדת, ימי נישואין והיסטוריית רכישות של הלקוחות שלכם, יסייעו לכם להכיר אותם ולהגיש להם הצעות ושירותים מותאמים אישית על בסיס המידע שאספתם. כך למשל, תוכלו להעניק להם הטבה ביום ההולדת, או להציע להם לקנות מוצרים שונים על בסיס רכישות העבר שביצעו. איסוף וריכוז מסודר של הנתונים יסייעו לכם להשתמש במידע בקלות.
שלחו אחת לתקופה מייל לרשימת התפוצה של לקוחותיכם, המעדכן אותם לגבי התפתחויות חדשות ומעניינות בעסק שלכם. רוב המערכות הנפוצות לשליחת מיילים מאפשרות להפיק מיילים מעוצבים ויזואלית, לנטר את נתוני פתיחת המייל ולבדוק את מידת האפקטיביות שלו. כלומר, לבדוק כמה נמענים לחצו על הקישורים המופיעים בו, והאם הוא היווה טריגר לרכישה. ככל שתהפכו את הדיוור שלכם למותאם יותר ללקוחות, יגדל הסיכוי להניע אותם לגלות מעורבות ולבצע רכישות.
נוכחות ברשתות החברתיות היא כמעט בגדר חובה לכל עסק. מעבר להקמת עמוד עסקי, חשוב לתת מענה מקצועי ומהיר ללקוחות הפונים אליכם באמצעות דף העסק או בהודעות פרטיות כשמתעוררת בעיה או תלונה, להתייחס לביקורות (אם ישנן), ובאופן כללי, לשקף אכפתיות כלפי הלקוח. בקשו מלקוחות מרוצים לדרג אתכם ברשתות החברתיות, ולהפיץ את הבשורה בדבר העסק שלכם.
צ'אטבוט, או בקיצור - בוט, הוא כינוי לתוכנת בינה מלאכותית לניהול שיחה בטקסט או באמצעות קול עם משתמשים באתר. תוכלו להטמיע בוט באתר שלכם או בדף העסק ברשת החברתית, שיכווין לקוחות למידע מתאים על סמך שאלות ששאלו, יסייע באיסוף לידים ועוד. כך, הלקוח מרגיש שנותנים לו מענה, בעוד שאתם אינכם צריכים להיות זמינים לאורך כל שעות היום. הבוט יתעד עבורכם את הפנייה של הלקוח כדי שתוכלו לחזור אליו במועד יותר נוח לכם.
עסקים רבים מציעים ללקוחות לקבל בוואטסאפ דיוורים על מבצעים והנחות. אבל מעבר לכך, תוכלו להשתמש בוואטסאפ גם ככלי לניהול דיאלוג איתם. בהחלט ייתכן שלקוחות מסוימים יעדיפו לתקשר איתכם על מוצר או שירות ישירות בוואטסאפ, במקום בטלפון או במייל, משיקולי זמינות ונוחות.