Breadcrumbs

Submitted by matrixos on
paragraph_custom_widget
title
דברים שאפשר ללמוד על המיזם של טליה
Image/File
447_383_B.png (171.51 KB)
title
הצגה עצמית והסיפור של העסק
body

טליה לא הציגה את עצמה. להיכרות אתכם ועם מי שמעורב בעסק, יש תפקיד מפתח בהחלטה של המשקיעים אם להמשיך אתכם את הדרך.

טליה לא הציגה באופן יזום את הסיפור של העסק. הסיפור הוא מה שיהפוך את המוצר למותג, ויגרום לקהל היעד לקנות דווקא אותו. לכן, חשוב להטמיע אותו בכל מה שקשור לעסק – באתר, בלוגו, על האריזות וכו'.

Image/File
328_383_1_3.png (133.03 KB)
title
ניתוח שוק
body

לא נראה שטליה ביצעה ניתוח שוק מעמיק מספיק. כך למשל, היא לא בדקה האם ישנם תכשירים לעור הפנים שמסובסדים על ידי קופות החולים.

קהל היעד שטליה הגדירה הוא בני נוער. השאלה היא האם הם באמת קהל היעד או דווקא ההורים שלהם. קהל היעד לא תמיד יהיה מי שהמוצר נועד לשרת באופן ישיר.

Image/File
328_383_2_2.png (113.44 KB)
title
תכנית עסקית
body

המודל העסקי ותוכנית ההפצה שטליה הגדירה לא בהכרח יובילו למימוש החזון העסקי שלה. ייתכן למשל שתוכל להגיע לקהל לקוחות רחב יותר עם מודל עסקי שונה, כמו מכירה באון ליין.

הסכום המבוקש להשקעה, הוצג בפיץ' ללא פירוט מספק. כדי לאפשר למשקיעים להבין האם הסכום שטליה ביקשה הוא הגיוני וכדאי עבורם, צריך היה להציג להם נתונים ברורים, כמו כמה כסף הושקע עד כה, מה היקף המכירות והרווחים, ומה בדיוק בכוונתה לעשות עם כספי ההשקעה.

Image/File
328_383_3_2.png (186.89 KB)
title
תכנית שיווק
body

הפן השיווקי של המיזם שהציגה טליה עדיין לא מגובש מספיק. המודל השיווקי צריך להתבסס על הגדרת קהל היעד ועל התכנית העסקית, אשר מצריכים חשיבה נוספת.

Image/File
328_383_4_2.png (125.07 KB)
widget_type
קרוסלת תמונות