טליה לא הציגה את עצמה. להיכרות אתכם ועם מי שמעורב בעסק, יש תפקיד מפתח בהחלטה של המשקיעים אם להמשיך אתכם את הדרך.
טליה לא הציגה באופן יזום את הסיפור של העסק. הסיפור הוא מה שיהפוך את המוצר למותג, ויגרום לקהל היעד לקנות דווקא אותו. לכן, חשוב להטמיע אותו בכל מה שקשור לעסק – באתר, בלוגו, על האריזות וכו'.
לא נראה שטליה ביצעה ניתוח שוק מעמיק מספיק. כך למשל, היא לא בדקה האם ישנם תכשירים לעור הפנים שמסובסדים על ידי קופות החולים.
קהל היעד שטליה הגדירה הוא בני נוער. השאלה היא האם הם באמת קהל היעד או דווקא ההורים שלהם. קהל היעד לא תמיד יהיה מי שהמוצר נועד לשרת באופן ישיר.
המודל העסקי ותוכנית ההפצה שטליה הגדירה לא בהכרח יובילו למימוש החזון העסקי שלה. ייתכן למשל שתוכל להגיע לקהל לקוחות רחב יותר עם מודל עסקי שונה, כמו מכירה באון ליין.
הסכום המבוקש להשקעה, הוצג בפיץ' ללא פירוט מספק. כדי לאפשר למשקיעים להבין האם הסכום שטליה ביקשה הוא הגיוני וכדאי עבורם, צריך היה להציג להם נתונים ברורים, כמו כמה כסף הושקע עד כה, מה היקף המכירות והרווחים, ומה בדיוק בכוונתה לעשות עם כספי ההשקעה.
הפן השיווקי של המיזם שהציגה טליה עדיין לא מגובש מספיק. המודל השיווקי צריך להתבסס על הגדרת קהל היעד ועל התכנית העסקית, אשר מצריכים חשיבה נוספת.