אפרת הציגה את עצמה מאוד בקצרה, ועד שלא נשאלה, לא הציגה את הסיפור של העסק ולא סיפרה על החיבור האישי שלה לעסק. עריכת היכרות מעמיקה יותר והצגה יזומה של סיפור העסק - מעבר לאמירה הכללית על כך ש״זיהתה צורך שממנו עלה הרעיון לעסק" - היו יכולות ליצור חיבור חזק יותר של המשקיעים אליה ואל העסק.
אפרת ציינה שברור לה מי קהל היעד של המיזם, אבל היא לא הגדירה אותו באופן מסודר. חשוב להקדיש לכך זמן ומחשבה, כיון שלעיתים קהל היעד המדויק הוא לא בהכרח המובן מאליו.
שווי השוק והפוטנציאל העסקי הוצגו. נתונים אלה מסייעים לשכנע את המשקיעים שקיימת כדאיות עסקית במיזם.
אפרת הציגה את המתחרים, ונראה שהיא מכירה את המוצרים שלהם.
לא התבצעה בדיקה מעמיקה בנושא תמחור המוצר, כך שלא ניתן לדעת האם המחיר שנקבע למוצר הוא ריאלי.
המוצר של אפרת כבר עובד. חשוב להדגיש זאת למשקיעים, וגם להציג את המשוב של הלקוחות מהשימוש במוצר עד כה, כולל חוות דעת של אנשי מפתח בתחום, אם יש.
לעסק יש חזון עסקי מוגדר, וחשוב להציג אותו בתחילת הפיץ'.
לאפרת יש תכנית שיווק מגובשת, ברור לה מהו הסכום הדרוש לצורך היישום שלה וכיצד הוא אמור להיות מושקע. חשוב להציג מספרים ונתונים מדויקים כדי שהמשקיעים יבינו בדיוק למה ישמש הכסף שלהם.