Breadcrumbs

Submitted by matrixos on
paragraph_custom_widget
title
דברים שאפשר ללמוד מתוך הפיץ׳ של אפרת
Image/File
447_383_A.png (155.58 KB)
title
הצגה עצמית והסיפור של העסק
body

אפרת הציגה את עצמה מאוד בקצרה, ועד שלא נשאלה, לא הציגה את הסיפור של העסק ולא סיפרה על החיבור האישי שלה לעסק. עריכת היכרות מעמיקה יותר והצגה יזומה של סיפור העסק - מעבר לאמירה הכללית על כך ש״זיהתה צורך שממנו עלה הרעיון לעסק" - היו יכולות ליצור חיבור חזק יותר של המשקיעים אליה ואל העסק.

Image/File
328_383_1_2.png (133.03 KB)
title
ניתוח שוק
body

אפרת ציינה שברור לה מי קהל היעד של המיזם, אבל היא לא הגדירה אותו באופן מסודר. חשוב להקדיש לכך זמן ומחשבה, כיון שלעיתים קהל היעד המדויק הוא לא בהכרח המובן מאליו.

שווי השוק והפוטנציאל העסקי הוצגו. נתונים אלה מסייעים לשכנע את המשקיעים שקיימת כדאיות עסקית במיזם.

אפרת הציגה את המתחרים, ונראה שהיא מכירה את המוצרים שלהם.

לא התבצעה בדיקה מעמיקה בנושא תמחור המוצר, כך שלא ניתן לדעת האם המחיר שנקבע למוצר הוא ריאלי.

Image/File
328_383_2_1.png (113.44 KB)
title
תכנית עסקית
body

המוצר של אפרת כבר עובד. חשוב להדגיש זאת למשקיעים, וגם להציג את המשוב של הלקוחות מהשימוש במוצר עד כה, כולל חוות דעת של אנשי מפתח בתחום, אם יש.

לעסק יש חזון עסקי מוגדר, וחשוב להציג אותו בתחילת הפיץ'.

Image/File
328_383_3_1.png (186.89 KB)
title
תכנית שיווק
body

לאפרת יש תכנית שיווק מגובשת, ברור לה מהו הסכום הדרוש לצורך היישום שלה וכיצד הוא אמור להיות מושקע. חשוב להציג מספרים ונתונים מדויקים כדי שהמשקיעים יבינו בדיוק למה ישמש הכסף שלהם. 

Image/File
328_383_4_1.png (125.07 KB)
widget_type
קרוסלת תמונות