אמיר הציג את עצמו ואת סיפור העסק מיד בתחילת הפיץ'
למשקיעים הפוטנציאליים חשוב קודם כל לדעת במי הם משקיעים, עוד לפני קבלת הפרטים על הרעיון עצמו. הצגת הסיפור שלכם ושל העסק, והשיתוף אודות הדרך שבה הגעתם לחשוב על הרעיון, תעזור למשקיעים להכיר אתכם ולהתחבר אליכם.
אמיר לא הגדיר במדויק את קהל היעד שלו
הגדרה כזו יכולה לסייע לו לאפיין את הצרכים של קהל היעד, לדייק את המוצרים בהתאם ולהיערך תפעולית ושיווקית.
נראה שאמיר לא ביצע ניתוח אמיתי של השוק שבו הוא מתכנן לפעול
הוא התבסס בעיקר על אינטואיציה ועל הניסיון שלו. סקר שוק מעמיק יכול לסייע לו להבין מיהם המתחרים, להעריך האם יהיה ביקוש למוצר ולהגדיר את הערך המוסף שלו.
החזון העסקי שאמיר הגדיר מעורר השראה, אך גם ריאלי. חשוב להציג את החזון באופן יזום בתחילת הפיץ'.
עדיין אין פטנט רשום לטאבון המיוחד, כך שכל אחד יכול להעתיק את המוצר או הטכנולוגיה שעליו הוא מבוסס, ובכך לפגוע בייחודיות וביתרון התחרותי.
אמיר לא בדק את חסמי הכניסה לשוק. הכרת החסמים והיערכות אליהם מראש, תצמצם את העיכוב או הנזק שעלול להיגרם כתוצאה מהם.
המודל העסקי שהציג אמיר לא מהודק מספיק, בעיקר מבחינת אופן השיווק והמכירה.
תכנית השיווק של אמיר עדיין לא מוגדרת במדויק
המודל השיווקי צריך להגדיר את האופן שבו דברי המאפה של אמיר יגיעו אל הלקוחות הפוטנציאליים, ולהתבסס על הגדרת קהל היעד ועל התכנית העסקית, שעדיין אינם מגובשים מספיק.