Breadcrumbs

Submitted by matrixos on
paragraph_custom_widget
title
דברים שאפשר ללמוד מתוך הפיץ׳ של אמיר
Image/File
447_383_C.png (146.44 KB)
title
הצגה עצמית והסיפור של העסק
body

אמיר הציג את עצמו ואת סיפור העסק מיד בתחילת הפיץ'

למשקיעים הפוטנציאליים חשוב קודם כל לדעת במי הם משקיעים, עוד לפני קבלת הפרטים על הרעיון עצמו. הצגת הסיפור שלכם ושל העסק, והשיתוף אודות הדרך שבה הגעתם לחשוב על הרעיון, תעזור למשקיעים להכיר אתכם ולהתחבר אליכם.

Image/File
328_383_1_0.png (133.03 KB)
title
ניתוח שוק
body

אמיר לא הגדיר במדויק את קהל היעד שלו

הגדרה כזו יכולה לסייע לו לאפיין את הצרכים של קהל היעד, לדייק את המוצרים בהתאם ולהיערך תפעולית ושיווקית.

 

נראה שאמיר לא ביצע ניתוח אמיתי של השוק שבו הוא מתכנן לפעול

הוא התבסס בעיקר על אינטואיציה ועל הניסיון שלו.  סקר שוק מעמיק יכול לסייע לו להבין מיהם המתחרים, להעריך האם יהיה ביקוש למוצר ולהגדיר את הערך המוסף שלו.

Image/File
328_383_2_0.png (113.44 KB)
title
תכנית עסקית
body

החזון העסקי שאמיר הגדיר מעורר השראה, אך גם ריאלי. חשוב להציג את החזון באופן יזום בתחילת הפיץ'.  

עדיין אין פטנט רשום לטאבון המיוחד, כך שכל אחד יכול להעתיק את המוצר או הטכנולוגיה שעליו הוא מבוסס, ובכך לפגוע בייחודיות וביתרון התחרותי.

אמיר לא בדק את חסמי הכניסה לשוק. הכרת החסמים והיערכות אליהם מראש, תצמצם את העיכוב או הנזק שעלול להיגרם כתוצאה מהם. 

המודל העסקי שהציג אמיר לא מהודק מספיק, בעיקר מבחינת אופן השיווק והמכירה. 

Image/File
328_383_3_0.png (186.89 KB)
title
תכנית שיווק
body

תכנית השיווק של אמיר עדיין לא מוגדרת במדויק

המודל השיווקי צריך להגדיר את האופן שבו דברי המאפה של אמיר יגיעו אל הלקוחות הפוטנציאליים, ולהתבסס על הגדרת קהל היעד ועל התכנית העסקית, שעדיין אינם מגובשים מספיק. 

Image/File
328_383_4_0.png (125.07 KB)
widget_type
קרוסלת תמונות