Breadcrumbs

פותחים שנה – כיצד להפוך כל סיטואציית שירות להזדמנות מכירה?

פותחים שנה – כיצד להפוך כל סיטואציית שירות להזדמנות מכירה?

פרטים

כל סיטואציית שירות אוצרת בחובה גם הזדמנות להעמקת הקשר עם הלקוח ומכירת פתרונות ומוצרים נוספים. על ידי שימוש נכון בתקשורת בינאישית ניתן להפוך סיטואציות רבות של שיחות שירות,  או קונפליקטים עם לקוחות, להזדמנויות מכירה, שייתפסו בעיני הלקוח כמכירה ייעוצית ולא כמשהו ש"דוחפים לו". 

המפגש יספק, במיוחד לכבוד השנה החדשה שהחלה, מגוון כלים לטיפול בקונפליקטים וסיטואציות שירות עם לקוחות והפיכתם להזדמנויות מכירה. 

 

משך ההרצאה כשעה וחצי. 

ההשתתפות בהרצאה אינה כרוכה בתשלום אולם מותנית ברישום מראש. 

קיום המפגש מותנה במספר מינימלי של נרשמים. מספר המקומות מוגבל.

למי זה מתאים?

לכל בעל עסק ולכל מי שמעורב במגע עם לקוחות הן בטלפון והן פרונטלית ומעוניין למנף אינטראקציות אלו להזדמנויות עסקיות והגדלת המכירות. 

על מה נדבר?

  1. מהן הסיבות האמיתיות להיווצרות קונפליקטים בתהליכי שירות ותקשורת בינאישית? 
  2. כיצד לנטרל "דרמות" ולעבור לשיח ענייני עם הלקוחות המוביל לפיתרון ולהזדמנות עסקית? 
  3. "צודק - טועה" איך להביא את הצד האחר לשנות את דעתו מבלי לעשותו "טועה"? 
  4. מחסומי הקשבה באינטראקציות בינאישיות וכיצד להתגבר עליהם? 
  5. מהי הטקטיקה שתאפשר לנו לוודא במדויק את צורכי הלקוח? 
  6. כיצד לסייע ללקוח להתעלות מעל העמדות הלוחמניות ולשתף פעולה? 
  7. איך מובילים את הצד השני לסגירה בצורה טבעית וחלקה וגורמים לו "למכור לעצמו"? 

מרצה

 עוזי מירון – יועץ עסקי, מרצה ומאמן בכיר בתחומי המו"מ, המכירות, הניהול והפרזנטציה.

עוזי מירון | יועץ עסקי, מרצה ומאמן בכיר בתחומי המו"מ, המכירות, הניהול והפרזנטציה. מומחה למשא ומתן ומיומנויות השפעה ותקשורת. מביא ניסיון עשיר מהשטח בתחומי המכירות, הפרזנטציה, הניהול, השיווק, הנטוורקינג והמו"מ. כיהן בעבר כמנכ"ל IBM-Academy, מנכ"ל מכללת Ness ומנהל מכירות ב- Apple Center.

 

 

*המידע המופיע באתר הינו כללי ומטרתו להרחיב ידע בהקשר של תכנון פיננסי. שימו לב כי המידע יכול להיות חלקי ולכן אינו יכול להוות תחליף לייעוץ פרטני. אין לראות במידע האמור לעיל משום ייעוץ, המלצה, חוות דעת או תחליף לייעוץ מקצועי המותאם ללקוח באופן אישי. תוכן ומועד ההרצאות עשוי להשתנות יש להתעדכן באתר. 

ההרצאות הקרובות

מעוניינים להירשם להרצאה? כתבו לנו לכתובת fingrow@poalim.co.il