כך תהפכו את החגים להזדמנות עסקית
טיפים שיווקיים לקראת החגים
פרטים
באופן טבעי החגים ברבים מהענפים מראים גידולים משמעותיים בהיקפי המכירות.
היערכות מקצועית, סדורה ושיטתית לקראת החגים עשוייה להגביר מכירות ולגרום ללקוחות לחזור שוב ושוב גם "אחרי החגים".
היבטים של מיגוון מוצרים, שירות וחווית לקוח, המחרה ותקשורת עם הלקוחות לפני במהלך ואחרי החג הם אבני יסוד של היערכות עיסקית.
תקופת החגים הם הזדמנות מצויינת לביצוע סט פעולות הכרחיות בעסק שלכם.
משך ההרצאה כשעה וחצי.
ההשתתפות בהרצאה אינה כרוכה בתשלום אולם מותנית ברישום מראש.
קיום המפגש מותנה במספר מינימלי של נרשמים. מספר המקומות מוגבל.
למי זה מתאים?
מנהלי עסקים, בעלי עסקים וכל מי שמעורב בהיערכות העסק שיווקית/מכירתית לקראת החג
על מה נדבר?
- מיגוון מוצרים - מהם השינויים המרכזיים שחלו אצל הלקוחות בזמן המשבר וכיצד אנחנו כבעלי עסקים יכולים להיערך לכך באמצעות שינוי במיגוון המוצרים
- שירות וחווית לקוח - מיפוי מסע הלקוח בדרך אליכם, החל משלב החיפוש ועד לשלב השימור. נמפה ונבחן כיצד להעצים את חווית הלקוח
מרצה
שלומי לחנה | עוסק בייעוץ אסטרטגי שיווקי המיועד לעסקים המעוניינים להגביר את הפעילות העסקית. מומחה בתחומי השיווק המכירות והשירות. סגן נשיא לישכת היועצים העיסקיים בישראל ויו"ר ועדת ההדרכה של ל.ה.ב. מרצה מוביל בבית הספר למינהל עסקים של המכללה למינהל, במרכז לצמיחה פיננסית ומסגרות חוץ אקדמאיות נוספות. מנהל את אחת מקהילות השיווק בפייסבוק המובילות בישראל. כיהן כמנכ"ל ומייסד You מועדון הלקוחות של קבוצת אלון ( מגה-דור אלון ) הקבוצה הקמעונאית הגדולה במשק הישראלי. לפני כן היה מנהל שיווק מועדוני הלקוחות ומנהל מסחרי בחברת ויזה כ.א.ל.
*המידע המופיע באתר הינו כללי ומטרתו להרחיב ידע בהקשר של תכנון פיננסי. שימו לב כי המידע יכול להיות חלקי ולכן אינו יכול להוות תחליף לייעוץ פרטני. אין לראות במידע האמור לעיל משום ייעוץ, המלצה, חוות דעת או תחליף לייעוץ מקצועי המותאם ללקוח באופן אישי. תוכן ומועד ההרצאות עשוי להשתנות יש להתעדכן באתר.
**הזום מופעל על ידי מפעיל חיצוני ולא על ידי הבנק או מי מטעמו