Glossary tooltip block

%title% %summary%

Breadcrumbs

צומחים יחד בצורה מתוכננת

פרויקט "משפחה בצמיחה" חוזר בפעם השביעית

פרויקט "משפחה בצמיחה" חוזר בפעם השביעית: "צומחים יחד בצורה מתוכננת"

 

איך להתנהל נכון מבחינה פיננסית ולזכות בכלים וידע שיעזרו לכם להתמודד עם האתגרים הכלכליים שניצבים בפניכם? הצטרפו לפרויקט "משפחה בצמיחה" בשיתוף "ידיעות אחרונות", ynet ובנק הפועלים, מומחים פיננסיים יסייעו לכם וגם תזכו במענק בסך 20,000 ש"ח. משפחת רבינוביץ' שהשתתפה בעבר בפרויקט, מספרת איך הוא עזר לה. 

 

 

יובל גמליאל

 

בשיתוף "ידיעות אחרונות" ו ynet

 

 

לפני קרוב לשלוש שנים הם היו זוג צעיר, בתחילת דרכו הזוגית והעסקית כאחד, בעלי העסק הצומח "כלה קלה" שבקיסריה. דניאל (32) ובעלה דידי (32) רבינוביץ' השתתפו אז בפרויקט משפחה בצמיחה 6, וזכו לשלל טיפים וכלים. חזרנו אליהם עכשיו, כשלמשפחה שמנתה בזמנו את התינוק מייקל (כיום בן קרוב ל־3), נוסף גם התינוק החייכן סאן בן השנה. ביקשנו לברר עם השניים האם הם הצליחו ליישם את ההמלצות והתובנות שקיבלו בפרויקט.

 

"אחת המטרות בהן התמקדנו במסגרת הפרויקט הייתה להרחיב את העסק למכירות אונליין בחו"ל. ובאמת לשמחתי קיבלנו כלים טובים שעזרנו לנו ליצור את הקרקע לפתיחת זרוע האונליין של העסק וכיום העסק מתפתח מאוד ואנחנו מוכרים את השמלות שלנו בבוטיקים בכל העולם וגם ללקוחות פרטיים, הכל דרך החנות המקוונת", מספרת דניאל.

 

משפחה בצמיחה משפחות(צילום: יונתן בלום)

משפחה בצמיחה משפחות (צילום: יונתן בלום)

 

דידי מוסיף כי "קיבלנו גם טיפים להתנהלות בנקאית נכונה. בעצם נתנו לנו כלים והמלצות כיצד להסתייע בכלים הפיננסיים שהבנק מעמיד לרשות בעלי העסקים, כמו גם הידע הרחב של אנשי המקצוע, בלקיחת הלוואות נכונות לפיתוח העסק, וכדומה".

 

מהו בעצם העסק שלכם ולאילו קהלים הוא פונה?

 

"'כלה קלה' הוקמה מתוך מטרה לייצר שמלות כלה במחירים שפויים, זאת מבלי לפגוע ברמת האיכות והעיצוב של השמלות ותוך חווית קנייה כיפית ומקצועית כאחד. יש לנו כיום אלפי לקוחות שקנו אצלנו שמלה מבלי לקרוע את הכיס וממוצע הרכישה אצלנו הוא 3200 שקל לשמלה. השנה הרחבנו את הקולקציה והיא פונה גם לנשים במידות גדולות (עד XXXL) שיכולות למצוא אצלנו מגוון גדול מאוד וכן קולקציה של שמלות כלה צנועות הפונות לציבור הדתי והחרדי".

 

חזרנו אל דניחזרנו אל דניאל (32) ובעלה דידי (32) רבינוביץ' (צילום: אלבום משפחתי)אל (32) ובעלה דידי (32) רבינוביץ' (צילום: אלבום משפחתי)

חזרנו אל דניאל (32) ובעלה דידי (32) רבינוביץ' (צילום: אלבום משפחתי)

 

כיצד התמודדתם עם משבר הקורונה?

 

"לעומת עסקים אחרים שנפגעו במשבר הרי שהעסק שלנו קיבל קפיצה משמעותית שכן החתונות במהלך תקופה זו היו מצומצמות וכלות רצו לרכוש שמלות במחיר שפוי ובזמן קצר. זה התלבש בול על מה שאנחנו מציעים".

 

כזוג צעיר עם ילדים קטנים בבית, קיבלו השניים במהלך "משפחה בצמיחה 6" תובנות גם בכל הקשור לשילוב הנכון בין עסק למשפחה. "הפנמנו שאם אנחנו רוצים גם להצליח לקדם את העסק וגם להשקיע בילדים, אנחנו צריכים לשחרר קצת ובעצם להאציל סמכויות. כתוצאה מכך הכנסנו עוד עובדים לעסק וכיום יש לנו מעל ל־12 עובדים, דבר שנותן לנו יותר אוויר להתעסק בניהול".

 

פרויקט משפחה בצמיחה חוזר בימים אלה בפעם השביעית. במסגרת הפרויקט שמתקיים בשיתוף "ידיעות אחרונות", ynet ובנק הפועלים, ייקחו חלק חמש משפחות נבחרות שניצבות בפני אתגרים וצמתים כלכליים מרכזיים כמו: חתונה, לקיחת משכנתא וקניית דירה, תכנון פנסיוני, ניהול עסק משפחתי ועוד. המשפחות יוכלו ללמוד כיצד באפשרותן לשפר את התנהלותם הכלכלית. המשפחות ייהנו מלווי מקצועי של צוות יועצים שיסייעו להם להתנהל פיננסית בצורה נכונה ומתוכננת, באמצעות הכוונה, טיפים וכלים דיגיטליים חדשניים.