חזרה ללוח ההרצאות

איך מייצרים חווית קניה מותאמת ללקוח החדש (בעקבות הקורונה)?

כלים וטיפים לעסקים - איך להיערך שיווקית ועסקית לצרכים המשתנים

איך מייצרים חווית קניה מותאמת ללקוח החדש (בעקבות הקורונה)?

כללי

משבר הקורונה והכניסה לשיגרת קורונה יצרו שינויים בהתנהגות הקנייה והצריכה של הלקוחות. שינויים אלה מחייבים בעלי עסקים בהיערכות מתאימה שתאפשר להם למנף את פעילותם העיסקית.

הרצאה זו תסקור את השינויים המרכזיים ואת ההיערכות השיווקית והעסקית המומלצת בכדי לפגוש את "הלקוח החדש" ולייצר לו חווית קניה מותאמת שתגביר נאמנות ותגדיל מכירות.

 

ההשתתפות בהרצאה אינה כרוכה בתשלום אולם מותנית ברישום מראש. 

קיום ההרצאה מותנה במספר מינימלי של נרשמים. מספר המקומות מוגבל.

 

מועד ההרצאה: 21.6.2021 

שעות: 20:00-21:30 

 

זום

למי זה מתאים?

ההרצאה מיועדת לבעלי ולבעלות עסקים קטנים ובינוניים, מנהלי עסקים, יזמים ויזמיות, אנשי מכירות ושיווק וכל מי שתחום השיווק הוא בליבת העשייה היומיומית שלו.

על מה נדבר?

  • פעילות עיסקית בתנאי חוסר ודאות
  • חדשנות ככלי מפתח להצלחה
  • צרכים שהועצמו במשבר ( well being , הצורך בפיצוי , דיגיטיזציה ועוד )
  • שינויים בהרגלי הקנייה והצריכה של הלקוחות
  • היערכות שיווקית נדרשת על מנת לפגוש את הלקוח החדש:
    • מיגוון מוצרים
    • מחירים
    • חווית לקוח
    • תקשורת דיגיטלית
    • שירות

מרצה

שלומי לחנה

יועץ אסטרטגי שיווקי ומרצה במכללה למינהל ובמרכז לצמיחה פיננסית.

 

 

*המידע המופיע באתר הינו כללי ומטרתו להרחיב ידע בהקשר של תכנון פיננסי. שימו לב כי המידע יכול להיות חלקי ולכן אינו יכול להוות תחליף לייעוץ פרטני. אין לראות במידע האמור לעיל משום ייעוץ, המלצה, חוות דעת או תחליף לייעוץ מקצועי המותאם ללקוח באופן אישי. תוכן ומועד ההרצאות עשוי להשתנות יש להתעדכן באתר.

**הזום מופעל על ידי מפעיל חיצוני ולא על ידי הבנק או מי מטעמו 

ההרצאות הקרובות

אין הרצאות קרובות