Glossary tooltip block

%title% %summary%
Tooltip text

איתור הספקים המתאימים והשוואה ביניהם

המדדים החשובים להשוואה בין ספקים שונים

 

לאחר שהגדרתם את תכולת העבודה הנדרשת, התחילו באיתור מספר ספקים שיוכלו להעניק את המענה הטוב ביותר עבור העסק שלכם ובקשו מהם הצעות מחיר.

 

חפשו מידע המבוסס על ניסיון והיכרות אישית

התייעצו עם עמיתים ומכרים לגבי ספקים שאיתם הם עובדים, שהינם בעלי ניסיון ומומחיות בתחום הרלוונטי לכם. תוכלו לבדוק גם עם אילו ספקים עובדים המתחרים שלכם.

 

נצלו את מאגרי המידע באינטרנט

ברשתות החברתיות בכלל, ובאלה של תחום העבודה בפרט, קיים מאגר גדול של חברות, ספקים ופרילנסרים מהארץ ומחו"ל. תוכלו להיכנס לפרופיל או לאתר שלהם ולהתרשם מניסיונם המקצועי, לקרוא המלצות מלקוחות, ולעתים גם לבדוק מהו הדירוג או הציון שקיבלו, בהתבסס על מגוון מדדי ביצוע. 

 

 

 

השוואה בין הספקים השונים שמצאתם תאפשר לכם לבחור את זה שמתאים לכם ביותר, ברמת האיכות הרצויה ובמסגרת התקציב העומד לרשותכם. הנה 3 מדדים מרכזיים שיעזרו לכם להעריך את ביצועי הספקים השונים:

 

1. איכות המוצר או השירות

כשמדובר במוצר, בדקו שהמפרט שהציע הספק עומד בסטנדרטים שהגדרתם ועונה על הצרכים שלכם. במקרה של קבלת שירות, חשוב לבחון מי העובד מטעם הספק שיספק את השירות בפועל ומהו הניסיון של אותו עובד ספציפי בתחום. תוכלו לקבוע פגישות עם הספקים כדי להתרשם מהם או מאיש הקשר שיעבוד מולכם מטעמם, לבחון עבודות לדוגמה ולבקש לדבר עם לקוחות קודמים וממליצים.

 

2. מוניטין הספק

המוניטין מתייחס למומחיות שהספק צבר בתחום, לאמינותו, למידת הזמינות שלו, לרמת התמיכה והשירות שהוא נותן ולזמני האספקה שלו. תוכלו להתרשם מהמוניטין של הספק באמצעות שיחה עם לקוחות שלו וקריאת משובים שניתנו לגביו ברשת.

 

3. מחיר

בהשוואה בין הצעות המחיר, קראו לעומק כל הצעה וודאו שהיא מכסה את כל התכולה שביקשתם, שכן במקרה של הצעה חלקית, אתם עלולים לשלם ביוקר על שירותים נוספים. בנוסף, בקשו מראש מחיר להרחבת השירות אם תזדקקו לכך. לדוגמה, אם ספק המחשוב הגדיר תמיכה בתקלות עבור כמות מוגבלת של עובדים, בקשו שההצעה תכלול גם עלות של תמיכה בעובד נוסף למקרה שהדבר יידרש.

 

 

בשורה התחתונה: מחיר טוב הוא מרכיב עיקרי בבחירת הספק, אך חשוב לבדוק היטב מה הוא כולל, מה איכות המוצר או השירות, ומהו המוניטין של הספק.

זזז