Glossary tooltip block

%title% %summary%
Tooltip text

טוב לכם, טוב לעסק שלכם

הדרכים בהן משפרת התוכנית את סיכויי ההצלחה שלכם

 

תוכנית עסקית היא מסמך תכנון שמתאר באופן מובנה את העסק שלכם על היבטיו המרכזיים: חזון, ניתוח שוק, מודל עסקי ותוכנית שיווקית, תפעולית ופיננסית. כבר בשלבי תכנון העסק, חשוב ומומלץ לנסח תוכנית עסקית מפורטת. התוכנית העסקית נועדה לשרת מספר מטרות עיקריות: לאפיין ביסודיות את העסק, לבחון את סיכויי העסק להצליח כלכלית (נקרא גם – בדיקת היתכנות כלכלית), לסייע בגיוס כספים מבנקים וממשקיעים חיצוניים ולסייע בגיוס שותפים. כתיבת תוכנית עסקית משרתת בראש ובראשונה אתכם, משום שהיא משפרת את הסיכויים שלכם להקים ולנהל עסק מצליח.

 

  • כתיבת התוכנית מעודדת חשיבה, בדיקה ובחינה של מגוון שיקולים: אסטרטגיים, שיווקיים, תפעוליים ופיננסיים.
  • אפיון המוצר ותמחורו מסייע לזהות את המשאבים הדרושים כדי להצליח בבניית העסק (כלכליים, ניהוליים, זמן, ספקי משנה ועוד).
  • בדיקת היתכנות כלכלית מסייעת לכם להבין האם העסק שלכם מבוסס על היגיון כלכלי. כלומר, האם הוא כדאי מבחינה כלכלית וצפוי להיות רווחי.
  • סקר השוק יעודד אתכם להבין את מצב השוק: להכיר את השחקנים העיקריים בסביבה העסקית, מתחרים משמעותיים, מגמות עדכניות בענף וכו'.
  • כאשר העסק יתפתח ויעבור שינויים, תוכלו לחזור ולעדכן את התוכנית העסקית, וליישם את תובנותיכם העסקיות בתוכנית המעודכנת.