Breadcrumbs

בפרק זה נעסוק בכלי המדידה העיקריים הקיימים ברשתות החברתיות המסייעים לנו למדוד הצלחה ואת העמידה ביעדים שלנו.

 

 

פרופיל עסקי ברשתות החברתיות

 

לדף העסקי ברשתות החברתיות יש אפשרויות רבות, הרבה יותר מאשר חשבון פרופיל פרטי. לפרופיל העסקי קיימות אפשרויות ניתוח מתקדמות כמו למשל: כמה ביקרו בדף, איזה מקור חיצוני מפנה אנשים לדף העסק, כמה לייקים העמוד קיבל בשבוע האחרון, מאפיינים של האנשים שעשו לייק לדף, מספר חשיפות לפוסטים, שעות פעילות ועוד... 

 

כדי לשפר את הפעילות השוטפת שלכם אתם לא חייבים לדעת הכל, מספיק לדעת את מה שחשוב לכם. החכמה היא לדעת מה המידע שרלוונטי בשבילכם ואיפה למצוא אותו. 

 

מדידת פעילות ברשתות חברתיות

 

ישנם מספר פרמטרים המאפשרים מדידת תוצאות ברשתות חברתיות:

1. קהלי היעד - מידע מעמיק על קהל הלקוחות לפי גילאים ומקום מגורים. 

2. לייקים - תוכלו לראות כמה לייקים קיבלתם, על איזה פוסטים ומתי. 

3. חשיפה - כמה אנשים נחשפו לתוכן שלכם, כמה צפו בסרטונים שהעלאתם וכו'. 

4. מעורבות - עד כמה העוקבים שלכם משתפים, מתייגים ומגיבים לתוכן שאתם מעלים.

 

 

הנתונים הקיימים במדיה החברתית מפשטים את העבודה ומאפשרים לכם למקד את הפעולות שלכם ולדעת מה התוכן שמעניין את הקהל שלכם, מתי לעלות פוסט, לאיזה קהלי יעד הוא מתאים, איזה תוכן לעלות ועוד...

זזז

 

 

לסיכום, המדיה החברתית מהווה מימד פרסומי נוסף, אשר שימוש מושכל בו יכול למנף את הפעילות העסקית ולקדם אותה.