חזרה ללוח ההרצאות

נטוורקינג - רישות עסקי כמנוף ליצירת צמיחה עסקית ואישית

תמונה של זוגות ידיים של מספר אנשים אשר מרכיבות פאזל

כללי

עובדים ובעלי עסקים המיומנים בביצוע נטוורקינג,  מבינים היטב את הפוטנציאל העסקי הגלום במערכות החברתיות שסביבם, ולכן נוטים להצליח ולהרוויח יותר. אבל איך עושים נטוורקינג? האם כל אחד יכול לעשות זאת או שיש צורך בכישורים מולדים כלשהם? 

 

במהלך ההרצאה נלמד שנטוורקינג אינו מוגבל רק לכנסים, מסיבות קוקטייל או פוסטים בפייסבוק. מדובר בתפיסה שבבסיסה עומדת ההבנה של המערכות החברתיות שמקיפות אותנו ושל הדרכים שבהן ניתן להפיק מהן תועלת עסקית.

 

ההרצאה מלווה בתרגולים מעשיים, ומטרתה להקנות למשתתפים כלים פרקטיים שיאפשרו להם לקדם את פעילות העסק או את עצמם במקום העבודה.

 

ההשתתפות בסדנאות אינה כרוכה בתשלום אולם מותנית ברישום מראש.

 

* קיום הסדנאות מותנה במספר מינימלי של נרשמים. 

** ההשתתפות מותנית ל-500 הנרשמים הראשונים שיכנסו לסדנה

למי זה מתאים?

ההרצאה מיועדת  לשכירים, בעלי עסקים, מנהלים ויזמים, המעוניינים לשפר את כישורי הנטוורקינג שלהם וללמוד כיצד ניתן לרתום אותם לטובת קידום פעילות עסקית, פיתוח קריירה ועוד.

על מה נדבר?

  • היכרות עם שני מודלים עיקריים של נטוורקינג
  •  דרכים למפות ולמצות את רשת הקשרים שלנו
  • גיבוש תוכנית פעולה אישית לכל משתתף
  • החייאת קשרים רופפים מהעבר
  • הרחבת מעגלי ההיכרות
  • התנהלות בכנסים ובעת היכרות עם אנשים חדשים

מרצה

מר נאור נרקיס

איש תוכן המנהל כיום שורה של קהילות פייסבוק, ביניהן קהילת אנשי התוכן של ישראל, התוכניסטים. משמש כמרצה אורח במרכז הבינתחומי בהרצליה בנושא קהילות פייסבוק ודיגיטל, ובעליו של הבלוג "תוכניסט". כמו כן מייעץ לחברות הייטק, לסטארטאפים ולגופים עסקיים שונים בנושאים של נוכחות דיגיטלית ותוכן. 

 

 

 

*המידע המופיע באתר הינו כללי ומטרתו להרחיב ידע בהקשר של תכנון פיננסי. שימו לב כי המידע יכול להיות חלקי ולכן אינו יכול להוות תחליף לייעוץ פרטני. אין לראות במידע האמור לעיל משום ייעוץ, המלצה, חוות דעת או תחליף לייעוץ מקצועי המותאם ללקוח באופן אישי. תוכן ומועד ההרצאות עשוי להשתנות יש להתעדכן באתר.

**הזום מופעל על ידי מפעיל חיצוני ולא על ידי הבנק או מי מטעמו 

 

ההרצאות הקרובות

---