Glossary tooltip block

%title% %summary%
Tooltip text

להכיר גם את האתגרים

לצד היתרונות שבמכירת מוצרים או שירותים בחנות מקוונת, ישנם גם אתגרים שחשוב להכיר ולהבין כיצד להתמודד איתם על מנת שהעסק שלכם יצליח.

 

כמות המתחרים גדולה

המרחב הדיגיטלי אמנם מרחיב משמעותית את קהל הלקוחות שלכם, אך גם מגדיל מאוד את מספר המתחרים. כדי שהלקוחות יגיעו דווקא אליכם, יהיה עליכם לבדל את העסק שלכם מהמתחרים ולהבליט את היתרונות הייחודיים לו. תוכלו לעשות זאת באמצעות בחירת מוצר ייחודי לשיווק, הצעת מבצעים אטרקטיביים, יצירת חוויית משתמש מוצלחת באתר, הפעלת מועדון לקוחות שיספק הטבות ללקוחות חוזרים ועוד. יועץ עסקי יוכל לסייע לכם לייצר בידול מוצלח.

 

אילוסטרציה עליה כתוב בידול מהמתחרים יגדיל את הסיכוי שהלקוחות יבחרו לקנות דווקא אצלכם

 

זה לא יעבוד בלי קידום ושיווק

בניגוד לחנות פיזית ברחוב או בקניון, שאליה קונים יכולים להיכנס פשוט כי עברו לידה, אל החנות המקוונת שלכם יגיעו קונים רק אם תפרסמו ותשווקו אותה. תוכלו להשתמש בדרכים שונות לפרסום ושיווק העסק, כמו הרשתות החברתיות, מנועי חיפוש ועוד. אם אתם לא אנשי שיווק, תוכלו להיעזר במומחה בתחום. ישנה גם האפשרות להיעזר במומחים לקבלת טיפים שיסייעו לכם להתניע את התהליך, ולאחר מכן להמשיך לנהל את הקידום והשיווק בעצמכם.

 

החנות אמנם וירטואלית, אך ייתכן שעדיין תצטרכו מתקנים פיזיים

לצורך תפעול המכירות של החנות, סביר להניח שיידרש מחסן או שטח פיזי כלשהו לאחסון המלאי, ואולי גם משרד או חלל שממנו ניתן יהיה לנהל ולתפעל את החנות. ייתכן גם שתזדקקו לרכב ייעודי לצורך הובלת מלאי או מוצרים למשלוח. לכן, לפני שתחליטו האם משתלם לפתוח חנות מקוונת, חשוב להבין מהם הצרכים הכרוכים בכך, ולקחת בחשבון את העלויות הגלומות בשכירה, רכישה או התאמה של המתקנים הפיזיים אליהם אתם עשויים להזדקק, זאת בנוסף לשאר ההוצאות הכרוכות בהקמת החנות.