Breadcrumbs

להצמיח עסק עם חוויית לקוח מעולה

הקשר בין חוויית לקוח טובה להצלחת העסק

*אי עמידה בפירעון ההלואה עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל. **האמור כאן הינו בבחינת מידע והסברים כלליים בלבד, אינו מהווה יעוץ פנסיוני או יעוץ אחר, ואינו מהווה תחליף ליעוץ פנסיוני או פיננסי, בהתאם לעניין, המותאם ללקוח ולצרכיו האישיים. ההסברים הינם כלליים ובהתאם לחוק והכללים הידועים במועד העלאת התכנים לאתר.

על מה הקורס?

מהי חוויית לקוח?

מהי חוויית לקוח?

יצירת בידול לעסק

יצירת בידול לעסק

שימור והרחבת קהל הלקוחות

שימור והרחבת קהל הלקוחות

חוויית לקוח איכותית תורמת באופן משמעותי להצלחת העסק. בקורס נלמד מהי חוויית לקוח ונקבל כלים ליצירת חוויית לקוח מעולה, שבכוחה למנף את העסק ולהביא למקסום הרווחיות. בין היתר, נלמד על יצירת בידול עסקי וניהול נכון של העובדים, ונכיר דרכים לשמר ולהרחיב את קהל הלקוחות. 

הקורס מורכב מ-5 שיעורים המשלבים כתבות וסרטוני וידאו קצרים. 

תוכנית הלימודים

שאלות נפוצות

  • האם הקורס עולה כסף?

    כל הקורסים באתר, כולל הקורס הזה, זמינים בשבילך תמיד ללא עלות. 

  • האם הקורס מצריך ידע מקדים?

    בכלל לא. אין צורך בתואר בכלכלה או בניסיון קודם בעסקים. הקורס מתאים לכולם ומקנה ידע מהותי ומעשי לכל מי שמתעניין בתחום. 

  • אין לי הרבה זמן פנוי, אפשר להתחיל בקורס ולהמשיך אח"כ?

    בוודאי. ניתן לעצור את הלמידה בכל שלב. בעת החזרה לקורס יוצגו לך המקום שבו עצרת ומספר השיעורים שנותרו לך להשלים. 

  • מה עלי לעשות כדי להשלים את הקורס?

    הקורס בנוי משיעורים הכוללים סרטונים וכתבות. בשביל להשלים את הקורס צריך רק להשתתף בכל השיעורים. אין מבחנים ואין מבדקים. 

  • האם הקורס יכול להקנות לי נקודות זכות באקדמיה?

    לא. מדובר בקורס העשרה שאינו מוכר לשם קבלת נקודות זכות באקדמיה. 

בואו נתחיל
בחזרה לרשימת הקורסים